onsdag 2. april 2014

Toggaparty og bryggemiddag

Siri hadde et behov for å utvide ferien sin litte grann og i Sogndal er hun alltid velkommen. Vi la derfor opp en helaften med Toggatur, før fysio, og deretter primusmiddag ute ved badeplassen. Kanskje klarte vi å presse oss til en liten klatresession på Kvam..? Nei, det ble litt i overkant.



Togga er en klassisk skitopp i Sogndal. En topp man absolutt MÅ ha vært på om man bor i Sogndal. Det var derfor på sin plass at vi tok denne turen denne vakre solfylte mandagen. Vi brukte ca. 2 timer å gå opp fra parkeringen og opp på Togga (1205 moh). Snøen var hard og veldig oppkjørt. Tydelig at mange har tatt turen opp på Togga denne helgen. Vi hadde storslagen utsikt på toppen. Fikk vinket til Hurrungane også og fortalt dem at i morgen kommer vi på besøk. Beklager Hemsedal, men utsikten fra toppene i Sogn er tusen ganger finere enn fra Hemsedalsfjellene. Sola stekte såpass mye at vi fikk sløsj under nedkjøringen. Woho!

Feller tas på. 
Togga

Togga


Så var det rett til fysioterapeuten. Følte at akillessen min har blitt mye bedre de to siste ukene. Fysioen mente at han ikke kjente noe forskjell på høyre og venstre akilles og ga meg klarsignal til å prøve og løpe forsiktig igjen. Hurra! Jeg boblet av glede da jeg gikk hjem igjen og prøvde meg på noen få løpesteg. Endelig skal jeg løpe igjen! Forsiktig og rolig selvfølgelig…


Så dro i til badeplassen for å nyte dagen maksimalt og hadde et herremåltid ute på bryggen på badeplassen. For en fullkommen og herlig dag – livet er best ute!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar