tirsdag 22. juli 2014

Vinjerock 2014

Vorspeilet vår nå over og nå skulle festen starte - Vinjerock 2014 stod for tur!

Torsdag

Pernille, Amund og jeg gikk ned fra Svartdalen kl 1200 og tok båten fra Torfinnsbu til Eidsbugarden kl 1520. Vi var ikke de eneste Vinjerockerne på M/B Bitihorn akkurat. Vi var veldig spente på hvor mange som hadde lagt seg inntil teltet til Pernille og Amund og om det da ville være plass til oss andre. Været så lovende ut, men da vi rundet Galdebergodden så vi hva som møtte oss: en vegg av regn lå inne ved Eidsbugarden. Og jeg som mer enn gjerne skulle ha tørket teltet som lå gjennomvått i sekken til Amund. Etter en etterlengtet og høyt trengende dusj lettet været og Vinjerock 2014 var i gang!

Fredag

Jeg våknet kl 0445 og fikk ikke sove igjen. Lå to timer i soveposen før jeg vekket Guri og gikk en tur med henne. Da jeg kom tilbake til teltet hadde Espen laget omelett til frokost- nam! Jeg var gira på løpetur og hadde sett meg ut Galdebergtinden (2075 moh) som mål. Espen, Andreas og jeg la ut på tur. Startet langs Bygdin og opp Høystakka. Dere skulle ha sett smilet til Espen da vi ble enige om å løpe en rundtur som ville være litt snillere sånn høydemeter-messig.



Når jeg er sliten og vil hjem, finner gutta raskeste vei tilbake. 


Sliten Kjøren etter 20 km løping
Deilig med en dukkert, syntes Andres.
Ikke en like ivrig badenymfe på vei til å gjøre et svalestup

Ruta
Vintage Truble
Høydepunktet med Vinjerock: Timbuktu
Gøy på festival
Lørdag
Multisportkonkurranse! Kjempegøy, selv om Team Kjøren ikke kom på pallen!
Team Kjøren

Bomba!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar